2013年12月22日 星期日

冬至聖誕聚餐

我既好妹妹專為我地聯絡攪大食會......

其實係早幾日已經外出做節, 但每年好妹妹都為各人預備聖誕禮物, 咁就琴晚攪多次冬至聖誕聚餐...只係整d簡單野



 
本來呢個都唔想整, 但係pizza hut實在太難食, 又貴到離晒譜, 郁手唔駛一舊水就有兩個批, 又可以試下麵包機既薄餅麵團功能
 
 
尖椒皮蛋, 買左四川皮蛋(黃色) 試下, 係冇咁大"尿壓味" 嘻嘻, 核突少少添
 
 

 



 
其他, 行行地啦, 寫呢篇係記低琴晚係我結婚註冊16週年, 我收到呢份禮物, 超鐘意, 另一半知我孤寒唔捨得買, 佢搵左朋友搵代購係日本訂番黎, 我好多謝佢既心思, 我就衰啦, 都冇諗買咩比佢, 不過佢又慣晒!

 

 

6 則留言:

  1. 佳節快樂,唔整都整左好多野食呀.
    祝結婚週年愉快,永遠幸福!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈, 我真慢, 已經係新年快樂先覆, 大家都幸福

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈, 我真慢, 已經係新年快樂先覆

      刪除